خدمت به همشهریان در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب از دغدغه های شرکت توزیع برق میباشد
پیام جوادی با بيان اينكه خدمات بی منت صنعت برق، پرتوان تر از گذشته ادامه خواهد داشت گفت: خدمت به هموطنان و همشهریان در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب همواره از دغدغه های شرکت توزیع برق بوده است.
به گزارش خبرنگار امید روشندلان ، پیام جوادی با بیان اینکه خدمات بی منت صنعت برق، پرتوان تر از گذشته ادامه خواهد داشت گفت: خدمت به هموطنان و همشهریان در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب همواره از دغدغه های شرکت توزیع برق بوده است. جوادی در دیدار نوروزی با همکاران این شرکت ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امیدوارم امسال سال نیکی ها و خوبی ها برای همه کشور و به خصوص همکاران خدوم صنعت برق باشد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به تقارن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه پربرکت و پرفیض، ماه خدا و بهار قرآن است و امسال بهار قرآن در بهار طبیعت روی داده که می تواند الهام بخش و نویدی باشد که با بهره گیری از معنویات این ماه مبارک و نو شدن طبیعت تغییرات فکری و معنوی خوبی را در خود ایجاد کنیم. وی با بیان اینکه امیدواریم امسال سال پررونقی برای شرکت باشد، گفت: در سال گذشته به همت همه همکاران اهتمام جدی صورت گرفت و به اهدافی که پیش بینی شده بود، رسیدیم و موفقیت های خوبی را شاهد بودیم از جمله عبور موفق از اوج بار تابستان و زمستان که نتیجه اهتمام شبانه روزی همه همکاران بود. وی با بیان اینکه برای سال جدید برنامه های بسیار جدی داریم ، عنوان کرد: ماموریت ما توزیع برق مطمئن برای همه مشترکان استان است که از سال گذشته در راستای تحقق این مهم بر چهار محور اصلی تمرکز کردیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: یکی از این محورها هوشمندسازی توزیع است که کارهای خوبی در سال گذشته انجام شد و ادامه آن را امسال خواهیم داشت و اعتقاد داریم که این امر باعث تسریع در بخش اقدامات شرکت خواهد شد. وی تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان که با پایش، نگهداشت و نگهداری شبکه های توزیع در رابطه با کیفیت برق تحویلی به مشترکین رقم خواهد خورد، دومین محور اصلی است. جوادی با بیان اینکه سومین محور افزایش بهره وری است و باید در شرایطی که کمبود منابع هست منابع موجود را پاس داشته و بهینه استفاده کنیم و با اهتمام به بهره وری اقدامات خود را برنامه ریزی کنیم، گفت: مشتری مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشترکین از دیگر محورهای ما است که بزرگ ترین بستر ارتباط ما با مشتریان اپلیکیشن «برق من» و مرکز ارتباط پاسخگوئی 1521 و 121 است که اهتمام داریم با توسعه زیرساخت ها در این راستا اقدامات مهمی را رقم بزنیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه با تمرکز بر این چهار محور، رسالت و ماموریت اصلی ما که توزیع برق پایدار برای مشترکین با رویکرد اقتصادی و مشتری مداری و گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیراست، رقم خواهد خورد، عنوان کرد: امیدواریم امسال، گام های بلندتری برای خدمت به مشترکین در حوزه توزیع برق برداشته و با توکل به خدا بتوانیم به سمت افزایش خدمات غیرحضوری پیش برویم.