• تماس با ما
  • درباره ما
پایگاه خبری تحلیلی امید روشندلان پایگاه خبری تحلیلی امید روشندلان
  • صفحه نخست
  • آموزشی
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • مذهبی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اخبار معلولان
  • یادداشت
    • اطلاعیه ها ، نامه وارده
  • عکس
  • آرشیو نشریه
پایگاه خبری تحلیلی امید روشندلان پایگاه خبری تحلیلی امید روشندلان
  • صفحه نخست
  • آموزشی
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • مذهبی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اخبار معلولان
  • یادداشت
    • اطلاعیه ها ، نامه وارده
  • عکس
  • آرشیو نشریه
دی ۴, ۱۴۰۴

خدمت به همشهریان در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب از دغدغه های شرکت توزیع برق میباشد

کد خبر :2420 فروردین 17, 1402
پرینت
4 بازدیدها
0 نظر

پیام جوادی با بيان اينكه خدمات بی منت صنعت برق، پرتوان تر از گذشته ادامه خواهد داشت گفت: خدمت به هموطنان و همشهریان در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب همواره از دغدغه های شرکت توزیع برق بوده است.

به گزارش خبرنگار امید روشندلان ، پیام جوادی با بیان اینکه خدمات بی منت صنعت برق، پرتوان تر از گذشته ادامه خواهد داشت گفت: خدمت به هموطنان و همشهریان در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب همواره از دغدغه های شرکت توزیع برق بوده است. جوادی در دیدار نوروزی با همکاران این شرکت ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امیدوارم امسال سال نیکی ها و خوبی ها برای همه کشور و به خصوص همکاران خدوم صنعت برق باشد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به تقارن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه پربرکت و پرفیض، ماه خدا و بهار قرآن است و امسال بهار قرآن در بهار طبیعت روی داده که می تواند الهام بخش و نویدی باشد که با بهره گیری از معنویات این ماه مبارک و نو شدن طبیعت تغییرات فکری و معنوی خوبی را در خود ایجاد کنیم. وی با بیان اینکه امیدواریم امسال سال پررونقی برای شرکت باشد، گفت: در سال گذشته به همت همه همکاران اهتمام جدی صورت گرفت و به اهدافی که پیش بینی شده بود، رسیدیم و موفقیت های خوبی را شاهد بودیم از جمله عبور موفق از اوج بار تابستان و زمستان که نتیجه اهتمام شبانه روزی همه همکاران بود. وی با بیان اینکه برای سال جدید برنامه های بسیار جدی داریم ، عنوان کرد: ماموریت ما توزیع برق مطمئن برای همه مشترکان استان است که از سال گذشته در راستای تحقق این مهم بر چهار محور اصلی تمرکز کردیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: یکی از این محورها هوشمندسازی توزیع است که کارهای خوبی در سال گذشته انجام شد و ادامه آن را امسال خواهیم داشت و اعتقاد داریم که این امر باعث تسریع در بخش اقدامات شرکت خواهد شد. وی تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان که با پایش، نگهداشت و نگهداری شبکه های توزیع در رابطه با کیفیت برق تحویلی به مشترکین رقم خواهد خورد، دومین محور اصلی است. جوادی با بیان اینکه سومین محور افزایش بهره وری است و باید در شرایطی که کمبود منابع هست منابع موجود را پاس داشته و بهینه استفاده کنیم و با اهتمام به بهره وری اقدامات خود را برنامه ریزی کنیم، گفت: مشتری مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشترکین از دیگر محورهای ما است که بزرگ ترین بستر ارتباط ما با مشتریان اپلیکیشن «برق من» و مرکز ارتباط پاسخگوئی 1521 و 121 است که اهتمام داریم با توسعه زیرساخت ها در این راستا اقدامات مهمی را رقم بزنیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه با تمرکز بر این چهار محور، رسالت و ماموریت اصلی ما که توزیع برق پایدار برای مشترکین با رویکرد اقتصادی و مشتری مداری و گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیراست، رقم خواهد خورد، عنوان کرد: امیدواریم امسال، گام های بلندتری برای خدمت به مشترکین در حوزه توزیع برق برداشته و با توکل به خدا بتوانیم به سمت افزایش خدمات غیرحضوری پیش برویم.

برچسب ها:

خدمت به همشهریان در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب از دغدغه های شرکت توزیع برق میباشد.،
من را دنبال کنید نوشته شده توسط

نصیری

مقالات دیگر

قبلی

نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ ها برای حل معضل دستفروشی در حاشیه جاده‌ ها هستیم

بعدی

برپایی پایگاه‌ های حامی یابی به مناسبت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

بعدی
فروردین 17, 1402

برپایی پایگاه‌ های حامی یابی به مناسبت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

قبلی
فروردین 17, 1402

نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ ها برای حل معضل دستفروشی در حاشیه جاده‌ ها هستیم

آخرین اخبار

هدف دشمن، نفوذ به خانواده‌ های نیروهای مسلح است
تحول مفهوم سواد در زنجان؛ از خواندن و نوشتن تا مهارت‌های زندگی و کارآفرینی
شهری برای همه/ فرماندار زنجان متعهد شد سالمندان و معلولان بدون همراه، آزادانه در خیابان‌ ها گردش کنند
لوله‌کشی گاز منازل مددجویان زنجان با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار؛ انجام می شود
مزایای میدان جدید و مشکلات میدان قدیم را بررسی کنیم / ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری کردیم، خیرش باید به مردم برسد
کاهش ۱۰ درصدی تلفات رانندگی در هشت ماهه امسال
نایب‌ قهرمانی تیم گلبال بانوان نابینایان و کم بینایان  زنجان؛ مدیرکل بهزیستی بر تداوم حمایت‌ ها تأکید کرد

اقتصادی

آیین نامه اجرایی کمک معیشتی معلولین ، جانبازان ، ایثارگران

ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود

شیوه نامه تصحیح املای فارسی خط بریل

معرفی وسایل کمک آموزشی و توان بخشی گروه آسیب دیده بینایی

علایم کوتاه نویسی انگلیسی خط بریل 2

ورزشی

هدف دشمن، نفوذ به خانواده‌ های نیروهای مسلح است
تحول مفهوم سواد در زنجان؛ از خواندن و نوشتن تا مهارت‌های زندگی و کارآفرینی
شهری برای همه/ فرماندار زنجان متعهد شد سالمندان و معلولان بدون همراه، آزادانه در خیابان‌ ها گردش کنند
لوله‌کشی گاز منازل مددجویان زنجان با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار؛ انجام می شود

گالری

تأکید فرماندار خرم‌دره بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و مدیریت بحران آب
کودتای نرم علیه افکار عمومی

درخشش امید روشندلان در جشنواره مطبوعات استان زنجان

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در بازدید از پایگاه خبری امید روشندلان: رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه سواد عمومی جامعه دارند

پایان یک فصلِ آبی/ خداحافظی با مردی که دلش برای مردم زنجان می تپید
  • تماس با ما
  • درباره ما

طراحی و تولید : دی تمز